INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA

projektowanie i produkcja

Kontenery od A do Z

ekologia, ekonomia, niezawodność

Profesjonalizm i zaangażowanie

kompleksowe usługi od doradztwa po transport

PODSTAWOWE PARAMETRY DLA KONTENERÓW STANDARDOWYCH

  • grubość podestu 3-5 mm
  • grubość ścian bocznych i drzwi 3-4 mm
  • ściany boczne wzmacniane profilami stalowymi
  • ściany boczne z blachy profilowanej
  • płozy wykonane z kształtowników hutniczych
  • rolki szerokości 200 mm, średnica 170 mm
  • rolki szerokości 200-300 mm, średnica 160 mm
  • wysokość haka załadunkowego wg norm lub na życzenie klienta
  • zabezpieczenie antykorozyjne – metalizacja
  • zabezpieczenie antykorozyjne farbą podkładową
  • kolorystyka wg palety RAL lub dowolny kolor na życzenie klienta
  • systemy załadunkowe kontenerów dostosowane do typu pojazdu
  • możliwość indywidualnego doboru parametrów na życzenie klienta

KONTENERY ROLKOWE

ARS

  • kontener rolkowy z hakowym systemem załadunku
  • system drzwi: standard jedno- lub dwuskrzydłowe, klapa, inne
  • wzmocniona konstrukcja ramy: płozy wykonane z masywnych płaskowników z dodatkowym wzmocnieniem w tylnej części
  • podest i ściany boczne wykonane z blach giętych połączonych dodatkowym łącznikiem i usztywnianych trawersami
  • wieniec wykonany z profilu zamkniętego lub rury
  • zespół haka o wysokości h = 1450 mm, h=1570 mm
  • przeznaczenie: gromadzenie, transport odpadów, surowców wtórnych, składowanie materiałów i odpadów budowlanych, porozbiórkowych i złomu

Przykładowe pojemności [m³ ] / DŁUGOŚĆ x SZEROKOŚĆ x WYSOKOŚĆ [mm] 

  • 10 / 5000x2000x900
  • 15 / 5500x2300x1200
  • 20 / 6000x2300x1500
  • 30 / 6000x2300x2200
  • 40 / 7000x2300x2400

ARC

  • kontener rolkowy z hakowym systemem załadunku
  • wysokość haka załadunkowego wg norm lub na życzenie klient; standard zespół haka L-1 h=1570, h=1450
  • system drzwi tylnych: jedno- lub dwuskrzydłowe, rozwierne, uchylne, klapa, najazdowe, na zamówienie dostępne inne rozwiązania konstrukcyjne
  • wariant konstrukcyjny ARC-1 blachy podestu gięte po łuku, blachy ścian proste
  • wariant konstrukcyjny ARC-2 blachy podestu proste, blachy ścian gięte po łuku
  • wieniec górny wykonany z rur lub profili zamkniętych
  • trawersy wzmacniające wykonane z profili stalowych
  • przeznaczenie: gromadzenie i transport odpadów porozbiórkowych i złomu, surowców wtórnych, składowanie materiałów, tworzyw sztucznych, tektury, elektrośmieci 

Przykładowe pojemności [m³ ] / DŁUGOŚĆ x SZEROKOŚĆ x WYSOKOŚĆ [mm] 

  • 10 / 5000x2000x1000
  • 15 / 5500x2300x1200
  • 20 / 6000x2300x1500
  • 30 / 6000x2300x2200
  • 40 / 7000x2300x2300 

ARB

  • kontener rolkowy z hakowym systemem załadunku
  • wysokość haka załadunkowego wg norm lub na życzenie klient; standard zespół haka L-1 h=1570, h=1450
  • system drzwi tylnych: jedno- lub dwuskrzydłowe, rozwierne, uchylne, klapa najazdowe, na zamówienie dostępne inne rozwiązania konstrukcyjne
  • wariant konstrukcyjny ARB-1 blacha podestu gięta jest pod kątem 45º
  • wariant konstrukcyjny ARB-2 blacha ściany bocznej pod kątem 45º
  • wieniec górny wykonany z rur lub profili zamkniętych
  • trawersy wzmacniające wykonane z profili stalowych
  • kąt spojenia 45º dotyczy powierzchni wewnętrznej podestu kontenera
  • przeznaczenie: gromadzenie i transport odpadów porozbiórkowych i złomu

Przykładowe pojemności [m³ ] / DŁUGOŚĆ x SZEROKOŚĆ x WYSOKOŚĆ [mm] 

  • 10 / 5000x2000x1000
  • 15 / 5500x2300x1200
  • 20 / 6000x2300x1500
  • 30 / 6000x2300x2300
  • 40 / 7000x2300x2300

TP

  • kontener rolkowy z hakowym systemem załadunku
  • system drzwi tylnych: jedno- lub dwuskrzydłowe, klapa, inne rozwiązania
  • wariant konstrukcyjny TP-1 blacha podestu gięta jest pod kątem 45º
  • wariant konstrukcyjny TP-2 spojenie ściany bocznej z podestem pod kątem 90º
  • standardowy rozstaw trawersów 750 mm
  • wieniec górny stanowi profil zamknięty lub rura
  • zespół haka L-2 o wysokości h=1570, h=1450
  • stanowią doskonałą bazę pod kontenery zamknięte
  • przeznaczenie: gromadzenie, transport odpadów, surowców wtórnych, składowanie materiałów chemicznych, gruzu i złomu

 Pojemność [m³ ] / Wymiary [mm] DŁUGOŚĆ x SZEROKOŚĆ x WYSOKOŚĆ

  • 10 / 5000x2000x1000
  • 15 / 5500x2300x1200
  • 20 / 6000x2300x1500
  • 30 / 6000x2300x2300
  • 40 / 7000x2300x2300

    VCHb

    • kontener rolkowy z hakowym systemem załadunku
    • system drzwi tylnych: jedno- lub dwuskrzydłowe
    • ramy drzwi wykonane z profili o zmniejszonym przekroju
    • blacha podestu o grubości 4 mm, gięta po łuku
    • ściany  boczne z blach o grubości 3 mm, zygowane (z przetłoczeniami w celu wzmocnienia i usztywnienia konstrukcji)
    • lżejsza rama i mniejsza ilość trawersów
    • profil górny stanowi belka stalowa o przekroju kwadratowym
    • specjalnie dobrany zespół haka TP / L-2 o wysokości h=1570, h=1450
    • przeznaczenie: gromadzenie, transport odpadów o mniejszej masie

    Pojemność [m³ ] / Wymiary [mm] DŁUGOŚĆ x SZEROKOŚĆ x WYSOKOŚĆ

    • 10 / 5000x2000x1000
    • 15 / 5500x2300x1200
    • 20 / 6000x2300x1500
    • 30 / 6000x2300x2300

     

      eco

      • kontener rolkowy z hakowym systemem załadunku
      • system drzwi tylnych: jedno- lub dwuskrzydłowe, klapa uchylna
      • blacha podestu o grubości 4 mm
      • ściany  boczne z blach o grubości 3 mm, z przetłoczeniami
      • ściany boczne wzmocnione trawersami z profili stalowych
      • profil górny stanowi belka stalowa o przekroju kwadratowym
      • zespół haka L-1 o wysokości h=1570, h=1450
      • dodatkowe profile wzmacniające przyspawane w podeście kontenera
      • przeznaczenie: gromadzenie, transport odpadów o mniejszej masie

      Pojemność [m³ ] / Wymiary [mm] DŁUGOŚĆ x SZEROKOŚĆ x WYSOKOŚĆ

      • 10 / 5000x2000x1000
      • 15 / 5500x2300x1200
      • 20 / 6000x2300x1500
      • 30 / 6000x2300x2200

      STBK

      • kontener rolkowy z hakowym systemem załadunku
      • system drzwi tylnych: jedno- lub dwuskrzydłowe lub inne rozwiązania konstrukcyjne
      • całość konstrukcji wykonana jest z blachy o grubości 4 mm
      • Ściany boczne profilowane, gięte po łuku dla utrzymania prawidłowej sztywności
      • specjalny trawers umieszczony po środku długości ściany bocznej
      • profil górny stanowi belka stalowa o zwiększonym przekroju kwadratowym
      • zespół haka TP / L-2 h=1570, h=1450
      • dodatkowe wzmocnienie podestu z płaskowników umieszczonych pomiędzy standardowymi trawersami
      • przeznaczenie: gromadzenie, transport odpadów o mniejszej masie

      Pojemność [m³ ] / Wymiary [mm] DŁUGOŚĆ x SZEROKOŚĆ x WYSOKOŚĆ

      • 6  /  4500x1600x900
      • 8  /  4500x1800x1000
      • 10 / 5000x2000x1000
      • 12 / 5000x2300x1000
      • 15 / 5000x2000x1500
      • 20 / 5000x2000x2000

        kontenery SZTAPLOWANE

        • kontener rolkowy z hakowym systemem załadunku
        • charakterystyczna sylwetka skośnych ścian bocznych i przedniej
        • profil górny o przekroju kwadratowym
        • duża liczba trawersów ścian bocznych
        • konstrukcja odznaczająca się dużą sztywnością, wytrzymałością i odpornością na uszkodzenia
        • opcjonalnie produkowany jest typ „ciężki” z materiałów o większych wymiarach
        • przeznaczenie: przewóz odpadów o dużej masie np. odpadów budowlanych, gruzu, kruszyw, złomu itp

        Pojemność [m³ ] / Wymiary [mm] DŁUGOŚĆ x SZEROKOŚĆ x WYSOKOŚĆ

        • 8  /  4700×1930-1600×1000
        • 10 /  5400×1930-1600×1000
        • 12 /  5800×1930-1600×1200

        KontenerY ZAMKNIĘTE

        APS

        • Kontenery zamknięte – komunalne – najczęściej konstrukcja posiada charakterystyczny pochylony dach z otworami wrzutowymi, 
        • otwory wrzutowe zamykane pokrywami uchylnymi lub przesuwnymi
        • produkowane są na zamówienie klienta
        • konstrukcję cechuje możliwość doboru materiałów i parametrów
        • typ załadunku hakowy, bramowy, łańcuchowy
        • przeznaczenie: najczęściej do wywozu i magazynowania odpadów komunalnych

         

        Z DACHEM OTWIERANYM

        • kontener rolkowy z dachem produkowany na kontenerze bazowym typu ARC
        • profil górny wykonany z kształtownika o przekroju kwadratowym
        • hakowy system załadunku
        • kontener z dachem przesuwnym
        • kontener z dachem uchylnym, otwieranym manualnie
        • kontener z dachem podnoszonym mechanizmem hydraulicznym
        • kontener z dachem podnoszonym mechanizmem elektrycznym

        KONTENERY bramowe

        mulda symetryczna otwarta

        • kontenery produkowane w oparciu o normę DIN
        • system załadunkowy – 4 zaczepy na ścianach bocznych
        • system załadunkowy – zaczepy czołowe
        • haczyki do zaczepienia siatki lub plandeki zabezpieczającej ładunek przed wypadaniem; usytuowane na obwodzie kontenera 
        • wariant konstrukcyjny z klapą uchylną w ścianie czołowej
        • przeznaczenie: magazynowanie i transport materiałów porozbiórkowych, złomu, surowców wtórnych, odpadów komunalnych
        • realizacja kontenera według projektu, na zamówienie klienta

        mulda symetryczna zamknięta

        • kontenery produkowane w oparciu o normę DIN
        • materiał pokryw górnych: blacha, tworzywo sztuczne
        • system załadunkowy – 4 zaczepy na ścianach bocznych
        • system załadunkowy – zaczepy czołowe
        • system ułatwiający unoszenie pokryw
        • system zamków zabezpieczających przed samoczynnym uchylaniem pokryw
        • przeznaczenie: magazynowanie i transport materiałów porozbiórkowych, złomu, surowców wtórnych, odpadów komunalnych
        • realizacja kontenera według projektu, na zamówienie klienta

        mulda ASYMETRYCZNa

        • kontenery produkowane w oparciu o normę DIN
        • system załadunkowy – 4 zaczepy na ścianach bocznych
        • system załadunkowy – zaczepy czołowe
        • haczyki do zaczepienia siatki lub plandeki zabezpieczającej ładunek przed wypadaniem; usytuowane na obwodzie kontenera 
        • wariant konstrukcyjny z klapą uchylną lub drzwiami w ścianie czołowej
        • przeznaczenie: magazynowanie i transport materiałów porozbiórkowych, złomu, surowców wtórnych, odpadów komunalnych
        • realizacja kontenera według projektu, na zamówienie klienta

        PLATFORMY I ramy

        PLT

        Kontener platforma

        • hakowy system załadunku na pojazd
        • wysokość haka załadunkowego wg norm lub na życzenie klienta
        • system elementów i zaczepów zabezpieczających ładunek
        • system najazdów
        • przeznaczenie: transport pojazdów, maszyn, urządzeń, elementów konstrukcji
        • możliwość indywidualnego doboru parametrów na życzenie klienta

        PLT Z BURTAMI

         Typy burt

        • system zamków Kinnegrip K20
        • burta stalowa lub aluminiowa podwyższana
        • podwyższenie burty wykonane z drewna lub z tworzywa sztucznego
        • hakowy system załadunku na pojazd
        • system sprężyn ułatwiających otwieranie i zamykanie burt

        RAMY

        Rama kontenera:

        • wykonana z połączonych ze sobą jednolitych profili stalowych lub z profili spawanych
        • zintegrowany zespół haka załadunkowego L-1 lub L-2
        • wykonanie: według norm lub na życzenie klienta

          kontenery SPECJALNE

          KONTENERY SPECJALNE

          • kontenery: chemiczne, techniczne, magazynowe, do szlamu
          • magazyny substancji chemicznych: farb, lakierów, smarów, olejów
          • magazyny do przechowywania materiałów niebezpiecznych
          • wyposażenie specjalistyczne: instalacja elektryczna, oświetlenie, instalacja przeciwwybuchowa, wentylacja, klimatyzacja, ogrzewanie, wanny wychwytowe, regały, izolacja termiczna, dodatkowe drzwi i okna, rampy, podjazd
          • hakowy system załadunku
          • zabezpieczenie antykorozyjne: metalizacja, farba podkładowa – antykorozyjna, powłoka lakiernicza
          • konstrukcje na zamówienia indywidualne

          Masz pytania?

          Skontaktuj się z nami!

          BEAC Sp. z o.o.
          ul. Niepodległości 4-6
          77-310 Debrzno
          tel: +48 (59) 8335162
          e-mail: info@beac.pl